مجمع طلاب شهرستان رودبار-گیلان

پایگاه اطلاع رسانی ونشر آثار

مجمع طلاب شهرستان رودبار-گیلان

پایگاه اطلاع رسانی ونشر آثار

مجمع طلاب شهرستان رودبار-گیلان

روحانی، آن وقتی سخن نافذ خواهد داشت که عملاً نشان بدهد به زخارف دنیا بی‌اعتناست و آن حرصی که بر دلهای دنیاداران و دنیامداران حاکم است، بر او حاکم نیست. این را باید به مردم نشان بدهیم. روحانیت، در سایه‌ی پارسایی بود که این حیثیت و آبرو را پیدا کرد. این پارسایی و بی‌اعتنایی به دنیا و به زخارف، باید حفظ شود.

۱۳۶۹/۱۲/۲۲

من یک مسلمان هستم

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ق.ظ


من یک مسلمان هستم.


اگر میلیون ها تومان خرج مسافرتم به ترکیه شود همه میگویند:

ایول چه آدم لارج و با کلاسی!


اگر یک میلیون تومان خرج سفرم به کربلا شود همان جماعت میگویند:

چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است! 


من یک مسلمان هستم.


اگر خرج یک شب عروسی من به همراه مشروب و تجملات ده ها میلیون تومان شود همه میگویند:

عجب عروسی باحال و خفنی ایول!


اگر یک عدس پلوی ساده نذری بدهم به ۱۰۰ عزادار همان جماعت میگویند:

چرا با این پول شکم ۱۰۰ گرسنه را سیر نکردی ریاکار؟ انسانم آرزوست...



من یک مسلمان هستم.


اگر برای یک شب میهمانی خود یک گوسفند سر ببرم همه میگویند:

ایول چه مهمانی با کیفیت و بزرگی!


اگر برای عید قربان یک گوسفند سر ببرم همان جماعت میگوید:

گوسفند بیچاره چه گناهی داشت که سر بریدین؟ انسانم آرزوست ...



من یک مسلمان هستم.


اگر در یک جمع به اعراب اعم از شیعه و سنی فحاشی و اهانت کنم میگویند:

چه روشنفکر و نژاد دوست و حق شناس!


اما اگر در راهپیمایی اعلام برائت از قاتلان صهیونیست شرکت کنم همان جماعت میگویند:

چه شده چرا با دنیا سر جنگ دارید؟ساندیس هم دادن؟



من یک مسلمان هستم.


اگر امریکا و اسرائیل هم عقیده هایم را بکشد در دنیا میگویند:

حقشان است این ها تروریست هستند!


اگر داعش هم عقیده هایم را سر ببرد همان جماعت میگویند:

داعشی های وحشی همان اسلام ناب محمدی هستند



من یک مسلمان هستم.


اگر کریسمس را تبریک بگویم میگویند:

ایول چقدر محدوده فکری بزرگی داره!


اگر عید غدیر را تبریک بگویم همان جماعت میگویند:

بیچاره عقده عیدهای اعراب را داره



من یک مسلمان هستم.


اگر روز کوروش(به ادعای برخی)را تبریک بگویم میگویند:

خیلی انسان روشنفکر و شریفی هست.


اگر روز تولد پیامبرم را تبریک بگویم همان جماعت میگویند:

بیچاره ی عرب پرست عقده اعراب را داره!



من یک مسلمان هستم.


اگر به قبر کوروش سجده کنم میگویند:

عجب انسان بزرگ فکر و فهمیده ای!


اگر ضریح امامان خود را بوسه ای بزنم همان جماعت میگویند:

ای مرده پرست مغز خالی،ای قبر پرست،ای بی فکر ...




آری دوست من،اگر مسلمان باشی این دشواری هارا هم دارد!

به راستی که چقدر جالب است این یک بام و دوهوایی برخی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۴
قلم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی