مجمع طلاب شهرستان رودبار-گیلان

پایگاه اطلاع رسانی ونشر آثار

مجمع طلاب شهرستان رودبار-گیلان

پایگاه اطلاع رسانی ونشر آثار

مجمع طلاب شهرستان رودبار-گیلان

روحانی، آن وقتی سخن نافذ خواهد داشت که عملاً نشان بدهد به زخارف دنیا بی‌اعتناست و آن حرصی که بر دلهای دنیاداران و دنیامداران حاکم است، بر او حاکم نیست. این را باید به مردم نشان بدهیم. روحانیت، در سایه‌ی پارسایی بود که این حیثیت و آبرو را پیدا کرد. این پارسایی و بی‌اعتنایی به دنیا و به زخارف، باید حفظ شود.

۱۳۶۹/۱۲/۲۲

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

ماه رمضان، ماه برکت و رحمت است و تبلیغ هم یکی از برکات الهی است و اگر کسانی بتوانند در این ماه، دین خدا و راه زندگی مردم را به شکل صحیحی تبلیغ کنند، یقیناً از برکات الهی محسوب خواهد شد. مقام معظم رهبری امام خامنه ای


درآستانه ماه ضیافت الهی وآغاز هجرت مبلغان ، بجهت بهره مندی بیشترازفضای تبلیغ وغنای محافل ومجالس ،بسته فرهنگی "مهاجر رمضان" آماده دریافت می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۳
قلم
باعنایات خداوند منان ودرذیل توجهات حضرت ولیعصر (عج) اولین جلسه طلاب وروحانیون شهرستان رودبار درروزمیلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وباگرامیداشت یادونام روحانی شهید حجةالاسلام سیدیونس رودباری درمدرسه فیضیه قم برگزارگردید.
دراین جلسه که باحضور جمعی ازطلاب وفضلای شهرستان انجام پذیرفت ،نماینده طلاب  حجةالاسلام آزاده وامام جمعه سابق رودبار حجةالاسلام خاتمی نژاد به ایراد سخن پرداختند. درادامه ضمن معارفه طلاب حاضر وبیان دغدغه های آنان ،جناب حجةالاسلام امیدی به نمایندگی ازشورای طلاب ،افق راه وبرنامه های خرد وکلان مجمع طلاب را تشریح نموده وفعالیت های  اقدام شده ودردست اقدام رابیان نمودند.
درادامه مطلب گزارش مصور جلسه ،قابل مشاهده می باشد.


                                                                                              

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۸
قلم